Thursday, December 3, 2009

Rahsia punggung anda

  Kami telah berpindah ke : 

Blogikel

Sokongan anda selama ini amatlah dihargai.

Terima kasih kerana memilih untuk hidup sihat.


Bulat
Mereka yang mempunyai punggung bulat dikatakan seorang yang berjiwa kental, idealistik, sentiasa bersemangat, suka bersosial tapi masih pandai mengawal perbelanjaan. Mereka juga periang dan mudah bergaul dengan sesiapa sahaja. Sebab itulah jarang kita nampak mereka ini bersedih. Mereka juga pantang menyerah kalah!

Seimbang
Mereka yang bentuk punggungnya seimbang pula dikatakan seorang yang selalu maintain cool dan rileks. Susah nak tengok mereka marah. Selain itu juga, pemiliknya dikatakan seorang yang sangat pemurah. Kalau berkeluarga pula, mereka bakal menjadi ibu dan bapa yang sangat baik dan penyayang. Perjalanan hidup mereka juga sentiasa stabil dan berjalan mudah tanpa banyak masalah.

Rata
Si punggung rata atau hampir sama rata dengan badan melambangkan si empunya diri yang lurus dan bijak. Kalau pemiliknya perempuan, dikatakan mereka kurang subur. Satu hal lagi, mereka suka mengamalkan prinsip go with the flow tanpa ada insentif yang kuat untuk memajukan diri.

Tinggi
Pemilik punggung yang tinggi pula selalunya dianggap seksi dan punya ramai peminat! Di sebalik keseksian itu, ternyata mereka juga memang sangat yakin diri dan tak kisah cakap-cakap buruk orang lain. Orang cakap, hati kering!

Besar
Ada pemilik punggung besar kadang-kala tidak selesa dengan saiz dimiliki. Pemilik punggung besar mempunyai banyak kelebihannya. Pertama, mereka dikatakan sihat dan subur. Selain itu juga, mereka kaya dengan sikap romantik dan dalam dirinya penuh rasa cinta. Mereka dikatakan seorang yang sangat ceria dan pemurah.

No comments:

Post a Comment